Skip to main content

Brainchild logo

Levering

Vil du gerne vide, hvor lang tid der går, før du modtager din ordre? Det kan du blandt andet finde svaret på herunder, hvor du finder information omkring leveringen af din ordre. Du kan læse mere om vores levering, som indebærer, hvor lang leveringstiden er, hvordan du kan spore din pakke samt finde svar på flere af dine spørgsmål. Se nærmere på punkterne herunder. 

Hvad er leveringstiden?

Vores normale leveringstid er 2-4 hverdage. I travle perioder kan du dog opleve en længere leveringstid end normalt.

Obs! Vi holder lukket for produktion og håndtering af ordre mellem jul og nytår. Ordrer modtaget i den periode vil først blive behandlet fra den 2. januar 2023.

Hvilken leveringsmetode benytter I?

Vi sender pakker med GLS. Vi sender både til GLS PakkeShop og med privat- eller erhverv omdeling.

Kan jeg spore min pakke?

Ja, det kan du. Når vi har sendt din ordre afsted, modtager du en e-mail med et link til pakkesporing.

Sender I til udlandet?

Ja. Vi kan sende til hele verden.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg benytte?

Betalingskort
Vi tager imod følgende betalingsmetoder: Dankort, Visa, MasterCard, Maestro, MobilePay og bankoverførsel.

Køb Brainchild

 

Direkte bankoverførsel
Hvis du vælger ‘direkte bankoverførsel’ som betalingsmetode skal du indbetale ordrens beløb til nedenstående kontooplysninger. Du bedes påføre dit ordrenummer på overførslen.

Reg. Nr.: 6180
Konto nr.: 0016786535
IBAN: DK4061800016786535
Sparekassen Kronjylland

Hvornår trækker I pengene fra min konto?

Vi trækker pengene fra din konto, når vi har sendt din ordre afsted.

Min pakke er blevet beskadiget under forsendelsen – hvad skal jeg gøre?

I tilfælde af at din ordre er blevet beskadiget under forsendelsen, eller på anden måde ikke lever op til dine forventninger, sørger vi naturligvis for at udbedre fejlen. For at vi kan behandle din reklamation, skal vi bede dig om at sende billeder af:

1. Det beskadigede produkt.
2. For- og bagside af pakkens udvendige beskyttelse, med en synlig pakkelabel.
3. Pakkens indvendige beskyttelse.

Billederne, dit ordrenummer, samt beskrivelsen af reklamationen skal sendes til info@brainchild.dk

For at vi kan håndtere reklamationen og søge erstatning hos GLS, skal vi have modtaget ovenstående billeddokumentation inden 3 dage fra forsendelsen er i din besiddelse. Vi anbefaler at du giver os besked om din reklamation hurtigst muligt.

Obs! Vi gør opmærksom på at reklamationer og ombytning af produkter som er købt online, skal håndteres online. De kan dermed ikke håndteres i vores fysiske butik i Aarhus.

Brainchild