Brainchild logo

Reklamation

På denne side kan du få info om hvad du skal gøre hvis du har en reklamation til din ordre.

Jeg har en reklamation til en vare som er købt på Brainchild.dk

I tilfælde af at din ordre er blevet beskadiget under forsendelsen, eller på anden måde ikke lever op til dine forventninger, sørger vi naturligvis for at udbedre fejlen. For at vi kan behandle din reklamation, skal vi bede dig om at sende billeder af:

1. Det beskadigede produkt.
2. For- og bagside af pakkens udvendige beskyttelse, med en synlig pakkelabel.
3. Pakkens indvendige beskyttelse.

Billederne, dit ordrenummer, samt beskrivelsen af reklamationen skal sendes til info@brainchild.dk

Obs! Vi gør opmærksom på at reklamationer og ombytning af produkter som er købt online, skal håndteres online. De kan dermed ikke håndteres i vores fysiske butik i Aarhus.

Jeg har en reklamation til en vare som er købt i den fysiske butik i Aarhus

I tilfælde af at du har en reklamation til et produkt som er købt i vores fysiske butik i Aarhus, kan du henvende dig i vores fysiske butik.

Du kan med fordel på forhånd henvende dig til info@brainchild.dk og fortælle om din reklamation. På denne måde kan vi sørge for at du får den bedst mulige service når du henvender dig i vores butik – hvis du f.eks. skal have et nyt produkt, kan vi sørge for det er på lager og stille det klar til afhentning.

Husk at medbringe din kvittering når du henvender dig i vores fysiske butik.

Obs! Vi gør opmærksom på at reklamationer og ombytning af produkter som er købt online, skal håndteres online. De kan dermed ikke håndteres i vores fysiske butik i Aarhus.