Næsten alle forsendelser når sikkert frem, men i sjældne tilfælde kan der opstå en transportskade. Hvis dette sker, er det vigtigt, at vi får den nødvendige billeddokumentation fra dig inden for 3 dage fra forsendelsen er blevet afhentet i GLS PakkeShop eller leveret med omdeling til privat- eller erhvervsadresse. Kun på den måde kan vi gensende dig en ny vare uden beregning.
Obs! Derfor er det også vigtigt, at du åbner forsendelsen ved modtagelsen og tjekker, at produkterne er intakte, selvom du ikke skal bruge produkterne med det samme.
Hvis der er opstået en transportskade, beder vi dig om at sende os følgende billeddokumentation:
1. Det beskadigede produkt.
2. Forsiden af pakken. Alle fire hjørner skal være synlige på billedet.
3. Bagsiden af pakken. Alle fire hjørner skal være synlige på billedet.
4. Pakkens indvendige beskyttelse, heriblandt bobleplast og luftpuder.
5. Pakkelabelen (tydelig og læsbar).
Du kan se et eksempel på billeddokumentation her.
Billederne, dit ordrenummer, samt beskrivelsen af reklamationen skal sendes til info@brainchild.dk
Obs! Vi gør opmærksom på at henvendelser vedrørende ordrer, som er købt online, skal håndteres online og kan dermed som udgangspunkt ikke håndteres i vores fysiske butik, medmindre du i forvejen har henvendt dig til info@brainchild.dk og lavet en aftale om, at henvendelsen vedrørende din online-ordre kan håndteres i vores fysiske butik.
Henvendelser vedrørende produkter, som er købt i vores fysiske butik, skal håndteres i vores fysiske butik.